Geoblog.pl    kowal66b    Podróże    BoÅ›nia stopem, samotnie    Nie ważne jak to brzmi, ważne że to Budapeszt

Nie ważne jak to brzmi, ważne że to Budapeszt

SÅ‚owacja
SÅ‚owacja, Bratislava

Bardzo ładna stacja okazuję się być moim udręczeniem. Spędzam na niej, łapiąc z kartonem na wylocie, wyjątkowo nużącą i wkurzającą godzinę. Egh... idę zjeść obiad.

W trakcie przygotowywania obiadu dostrzegam dwóch autostopowiczów. Jak tylko zjem to z nimi pogadam. Zjadam smaczne zupki-kubki, myję naczynia i idę porozmawiać. Wchodzę na stacja, a tam pustka. No nie! Tak być nie może.

Taka porażka motywuje mnie do działań. Na stacji jednak jak na złość ruch skromny i skierowany w stronę Austrii. Po chwili zjawia się auto-laweta na rumuńskich rejestracjach z dwoma autami oraz glebozgryzarką. Zapewne będzie ciekawe.

Powolnie, akcentując ważniejsze słowa, zwracam się do Pana po angielsku, czy jedzie w stronę Budapesztu. Jedzie, ale EMZIRO. Oooook... a to SUBZIRO to okolice Budapesztu? Tak. To spoko. Jedziemy! (:

W trakcie 3-godzinnej jazdy bariera językowa jest na tyle mocna, że następuje wymiana góra 3-ech zdań. Przysypiam, a cały nasz rumuński tabór pędzi węgierską autostradą 80 na godzinę.