Geoblog.pl    kowal66b    Podróże    Na wyspę Jersey stopem    Namiot, namiot über alles!

Namiot, namiot über alles!

Niemcy
Niemcy, Bautzen

Wjeżdżając na stację dostrzegam samochód na belgijskich blachach. Wpadam więc na pomysł, by momentalnie wystrzelić Patrycję z naszego samochodu w jego stronę, samemu zaś zajmując się bagażami. Wysiadam i pośpiesznie wyciągam nasze bagaże. Patrycja wraca smutna. No cóż... Chociaż jesteśmy już w Niemczech.

Na zalanej deszczem stacji wypatrujemy samochodów kierujących się w naszym kierunku. Niestety ruch jest dosyć słaby, zaś pogoda skutecznie grymasi nam twarze. Po krótkiej chwili wpatruję się w swój bagaż z lekką konsternacją. GDZIE JEST KURWA NASZ NAMIOT?!

Ja pierdole. Zostawiliśmy go. Ja go zostawiłem. Został w bagażniku tego nudnego wąsacza spod Częstochowy. Gdy wstawałem rano i pakowałem namiot osobno czułem, że to może być zły pomysł. Czułem, że gdzieś go zgubię: - jestem totalnie załamany. Patrycja przeciwnie. Śmieje się jak głupia: teraz dopiero zaczyna się przygoda, mówi. Ciężkie chwile spędzam na głębokim wzdychaniu. No dobra... damy radę. Najważniejsze, że jesteśmy razem. Ta myśl motywuje mnie do dalszych działań.

Ze stacji wyjeżdżamy z sympatyczną Niemką, która wraca do domu. Mówi łamanym angielskim, ale jest bardzo urocza. Wykonujemy mój najsłynniejszy i najskuteczniejszy manewr - kierujemy się na kolejną stację w naszym kierunku, znajdującą się tuż za rozjazdem na Berlin, a przed rozjazdem na Pragę.